Formája: kiscsoportos (4-6 fő) Életkor: 5-7 év Időtartam: 2 x 45 perc vagy 45 perc
A foglalkozás fő célja átmenetet képezni az óvoda és az iskola között, megkönnyíteni a gyermekek számára az előttük álló változást azzal, hogy az iskolához szükséges képességeik fejlődését elősegítjük, támogatuk. A tematikát a felmérések alapján a gyermekek egyéni szükségleteihez igazítjuk és a kislétszámú csoportnak köszönhetően mindenki egyénre szabott fejlesztésben részesül. Minden alkalommal sor kerül a részképességek, a mozgás, illetve a grafomotórium fejlesztésre; ezeken belül az alábbi területeket érintjük:
Mozgásfejlesztés:
nagy és finommozgások
testséma, testtudat
térbeli tájékozódás
mozgáskoordináció és egyensúly
Grafomotórium:
íráshoz szükséges képességek megalapozása
ceruzafogás ügyesítése
szem-kéz koordináció
Részképességek:
figyelem, emlékezet
vizuális és auditív figyelem
időbeli, térbeli és síkbeli tájékozódás
beszédészlelés, beszédmegértés
szerialitás, ritmus
analízis-szintézis
gondolkodás, problémamegoldás
feladattudat, kudarctűrés
Mindezeket játékos feladatokon keresztül gyakoroljuk kiscsoportos keretek között, így a gyermekek társas és kommunikációs készségei is fejlődhetnek.
A fejlesztés céljainak eléréséhez elengedhetetlennek tartjuk a rendszeres szülőkonzultációt, ennek gyakoriságát a gyermekkel foglalkozó szakember az egyéni igényeknek megfelelően egyezteti a szülővel.
Jelentkezés menete
A fejlesztési folyamat megkezdését minden esetben megelőzi egy szülőkonzultáció, majd a gyermek felmérése. Ezek szükségesek ahhoz, hogy a gyermekkel foglalkozó pedagógus elkészítse az egyéni fejlesztési tervet, amelyről a szülő minden esetben egy konzultáció keretén belül visszajelzést kap.
Jelentkezni az alábbi elérhetőségeken keresztül vagy az űrlap kitöltésével tud:
+36 70 770 5033